لامپ ها نقش اساسی در دکوراسیون خانه و ایجاد فضایی دنج دارند. آنها نه تنها به عنوان منبع نور عمل می کنند بلکه جذابیت زیبایی شناسی مکان را نیز افزایش می دهند. با افزایش تقاضا برای لامپ های منحصر به فرد و مدرن، واردات لامپ به کشورهای مختلف به یک روند تبدیل شده است.

یکی از کشورهایی که شما می توانید اقدام به وارد کردن لوازم مقرون به صرف از آن کنید کشور امارات متحده عربی و شهر دبی است. در این حالت شما می ‌توانید با سرمایه متعادل اقدام به واردات لوازم روشنایی کنید. و بتوانید این محصولات را با قیمت مناسب در بازارهای ایرانی به فروش برسانید این محصولات در واقع امروزه جزو پر مصرف ترین گزینه ها به حساب می آیند. و ما به شدت واردات این محصولات را به تاجران تازه وارد پیشنهاد خواهیم کرد.

امارات در سال‌های اخیر جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بازارهای اصلی فناوری جهان مستحکم کرده است. دبی در این میان به یکی از بازارهای مرکزی لوازم روشنایی و الکترونیک در سراسر جهان تبدیل شده است. خرید لوازم روشنایی و الکترونیک از دبی به دلیل فاصله کوتاه جغرافیایی می‌تواند برای ایرانیان بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد. پس از خرید، حمل این قطعات نیز به‌صورت هوایی و دریایی نیز امکان‌پذیر است.

خرید تجهیزات نورپردازی از دبی

در واردات تجهیزات نورپردازی از دبی و یا خرید تجهیزات نورپردازی از چین و بطور کلی واردات برخی از وسایل الکترونیکی که نور تابش می کنند مقررات اضافی را مشمول می شوند. هستند که برخی از وسایل روشنایی در این دسته قرار می گیرند.

به عنوان مثال، لامپ های بخار جیوه با شدت بالا و چراغ های خورشیدی هر دو مستندات بیشتری نیاز دارند. هنگام وارد کردن این محصولات، فرم جداگانه ای را باید به خدمات گمرک ارائه کرد. در این فرم محصول الکترونیکی وارد شده، تولید کننده آن، وارد کننده، بندر ورود و وضعیت انطباق محصولات را مشخص می کند.

شرایط واردات لامپ

واردات لامپ به ایران مانند هر کالای دیگری شرایط مخصوص به خود را دارد که توسط دولت برای بازرگانان در نظر گرفته شده است و واردکنندگان لامپ پیش از واردات باید این شرایط را بررسی نموده و متناسب با آن مراحل واردات را آغاز نمایند.

برای واردات لوازم روشنایی چه استانداردهایی لازم است؟

هر تاجری برای آنکه به صورت قانونی به واردات و ترخیص لوازم روشنایی بپردازد، باید با شرایط و مجوزهای مربوط به آن نیز آشنا باشد.

لامپ به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین لوازم موجود در این حوزه، باید استانداردهایی را از سوی مراکز مربوطه دریافت کند تا اجازه واردات به کشور را داشته باشد. استانداردهایی نظیر  ECR37 و ISIRI 6614 و ISIRI 6004 که باید هر لامپی آن را دارا باشد.

علت استفاده از لامپ های ال ای دی توسط عموم مردم به جای لامپ های زرد و قدیمی چیست؟

  • داشتن طول عمر بالا
  • بازده نوری بالا
  • پاسخ به موقع به ولتاژ
  • عدم وجود پرتوهای فرابنفش و مادون قرمز
  • نور ایمن، سالم و فاقد سوسو
  • تنظیم شدت نور
  • تنظیم زاویه تابش
  • عدم کاهش نور
  • نور پاک و عاری از پرتوهای فروسرخ
  • استحکام مکانیکی و آسیب پذیری کم

مزایای واردات لامپ به دبی

  • تنوع گسترده: دبی مرکز تجارت و بازرگانی است که آن را به مکانی ایده آل برای واردات لامپ از کشورهای مختلف تبدیل کرده است. این به واردکنندگان اجازه می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از لامپ‌ها را به مشتریان خود عرضه کنند که سلیقه‌ها و ترجیحات مختلف را تامین می‌کنند.
  • مقرون به صرفه: واردات لامپ از کشورهایی مانند چین و هند می تواند مقرون به صرفه باشد، زیرا آنها قیمت های رقابتی و محصولات با کیفیت بالا را ارائه می دهند. این به واردکنندگان اجازه می‌دهد تا لامپ‌ها را با قیمت مناسب بفروشند و در دسترس طیف وسیع‌تری از مشتریان قرار گیرند.
  • رشد تجارت: واردات لامپ به دبی می تواند یک سرمایه گذاری تجاری سودآور باشد، زیرا تقاضا برای لامپ های منحصر به فرد و مدرن به طور مداوم در حال افزایش است. این به واردکنندگان اجازه می دهد تا تجارت خود را گسترش دهند و به مخاطبان بیشتری دست یابند.
  • ایجاد شغل: واردات لامپ ها به دبی نیز می تواند به ایجاد شغل کمک کند، زیرا فرصت هایی را برای افراد درگیر در صنعت واردات و صادرات ایجاد می کند. این نه تنها به نفع اقتصاد است، بلکه به کاهش بیکاری نیز کمک می کند. درباره واردات کفش به دبی بیشتر بدانید.

بهترین گزینه برای واردات لامپ کدام است؟

قبل از اقدام به واردات لامپ باید شرایط بازار داخلی به دقت توسط تولید‌کنندگان مورد ارزیابی قرار بگیرد. به عنوان مثال با توجه به مزایای منحصر به فردی که این نوع از لامپ‌ها دارند تقاضای بازار برای خرید آن‌ها نیز به نسبت بالا است. طبق اعداد و ارقام به دست آمده شاهد رشد ۲۵ درصدی در بازار لامپ ال ای دی بوده‌ایم.

 

به طوری که تخمین زده می‌شود که این اعداد در سال‌های آینده با رشد ۱۲ برابری نیز همراه بوده است. بنابراین افراد می‌توانند با واردات و ترخیص لامپ LED به سودهای کلانی در این زمینه دست یابند.

 

البته عدم آگاهی از قوانین مثل تعرفه‌ها، شرایط واردات و ترخیص لامپ و دیگر موارد مربوطه در این زمینه نه تنها سوددهی بالایی نخواهد داشت بلکه شما را دچار ضررهای کلانی نیز خواهد کرد.